Nog anderhalve week

2 oktober 2010 - Zwolle, Nederland

Welkom op mijn Reislog!

Op het moment van schrijven zit ik op mijn eigen vertrouwde bank, in mijn eigen vertrouwde woonkamer met het al even zo vertrouwde uitzicht en tref ik de laatste voorbereidingen voor mijn reis naar Zuid-Amerika. Met nog vier werkdagen voor de boeg zal ik over anderhalve week veel van wat voor mij gewoon en vanzelfsprekend is bijna vijf maanden achter me laten. In gedachten ben ik al oneindig veel keren begonnen aan deze blanco bladzijde in mijn leven en hebben mijn familie en vrienden meer dan eens dit reisplan aan moeten horen. Blij ben ik dan ook dat het er nu (eindelijk) van gaat komen!

Hoe fanatiek ik ben in het bijhouden van dit reislog is nu nog de vraag, maar met enige regelmaat zal ik mijn foto's en belevenissen met je delen.

1. Hendrika:
    2 oktober 2010
    Is dit de eerste reactie ?
  2. Femke:
    4 oktober 2010
    Super dat het nu echt gaat gebeuren!
    Wat zal je er een zin in hebben en toch ook erg spannend.
    We reizen met je mee via je reislog. Leuk dat je die gaat bijhouden.
    Norbert en Femke
  3. Renske:
    4 oktober 2010
    Wij gaan absoluut op je site kijken en je reisverhalen lezen en foto´s bekijken!!
    Succes met de laatste voorbereidingen, een prachtige en veilige tijd gewenst en ga er van genieten!!!!!
    Groetjes! Herman en Renske
  4. Dominique en Leo:
    He Hes!

Was gezellig gister! site ziet er goed uit!
    Succes met je laatste werkdagen en tot zaterdag!

Groetjes Leo
  5. Bert Jan, Esther en Ruben:
    Hessie!!

Wat leuk, je staat al op ons bureaublad (ik bedoel de snelkoppeling naar je reisverslag)... Dus we zijn erg benieuwd naar je belevingen. Bedankt voor de gezellige middag (met de o-zo drukke kids...) en we proberen er te zijn zaterdag. Succes met je laatste werkdagen en natuurlijk met de laatste voorbereidingen voor je droomreis!

Groetjes van ons, enne, zet alvast even een pot gele verf klaar voor Ronny en Marjolein ;-)
  6. Vera:
    7 oktober 2010
    Hester,
    Had je nog even heel veel plezier willen wensen vandaag, maar je was al naar huis. Bij deze, heel veel plezier en geniet er lekker van. Al lijkt het een hele tijd, die 5 maanden gaan omvliegen.
    Stoer dat je dit doet!!
    Goede reis.

Vera Elshof
  7. Harri en Esther:
    8 oktober 2010
    ....Lieve Hes! Wij geven je gewoon een dikke kus mee voor op je geweldige reis....!!!!
  8. Tineke:
    8 oktober 2010
    Hoi Hester,
    leuke start van je weblog, toont al echt schrijverstalent. Dat belooft nog wat...
    Nogmaals prettige reis gewenst! En ik denk dat je weblog de meest favoriete pagina wordt binnen de ING...
  9. Corrie:
    9 oktober 2010
    Hoi Hester,
    Even je weblog uitgeprobeerd. Ziet er goed uit. Geniet van je reis. Tot over 5 maanden !!!

Groeten,

Corrie en Martin
  10. Elsbeth:
    11 oktober 2010
    Hoi Hester,
    Al een tijd niet meer gezien en gesproken maar stoer dat je dit nu echt gaat doen hoorde het van Sanne.
    Ga je zeker volgen!
    Heel veel plezier en succes!
    groetjes Elsbeth en Juriaan

ps je hebt toch wel die superhandige boodschappen tas mee?!
  11. Nynke:
    11 oktober 2010
    Hoi Hester,

ga je zeker volgen de komende 5 maanden. Leuk om op deze manier af en toe wat van je te horen.
    enne.....die snoepjes op je bureau gaan de komende 5 maanden niet overleven hoor....!
    veel plezier,
    groetjes Nynke
  12. Johan en Linda:
    12 oktober 2010
    Hoi Hester,

Wat leuk dat je plannen nu echt gaan beginnen, morgen al! Heel veel plezier, geniet ervan!

Groetjes, Johan en Linda Sijtsma
  13. Harri en Esther:
    12 oktober 2010
    Lieve hes!
    Zaterdag je afscheidsfeestje was erg gezellig! En dan nu....terwijl ik in de trein zit vanuit utrecht bedenk ik me ineens dat het al dinsdag is en jij nu echt begonnen bent aan je ontdekkingsreis!!! Zet em op meid! Het voelt goed dat je ons savety alarm bij je hebt...hahaha!! Dikke kus!!
  14. Rutger:
    15 oktober 2010
    Het is vrijdagavond, inge heeft een invalbeurt op haar werk.
    Voor de verandering regent het de hele avond in Zwolle
    Ineens dacht ik, hoe zal onze lieve Hester de eerste dagen van haar nog 'lange rondreis' doorbrengen. Is alles goed in ecuador?
    Nogmaals veel plezier namens ons en geniet van alle culturen. Mocht je in de tropen komen adem dan diep in en kom lekker tot rust. Geniet en we houden je blog in de gaten.

Inge en Rutger

al een beetje geacclamatiseerd
    hier alles goed,papa
  16. Jan en Ineke Koning:
    Lieve Hester,

Hebben de 14de je de hele dag proberen te bereiken. Uiteindelijk je vader gebeld, waar we deze site van hebben doorgekregen. Leuk om alles te kunnen volgen. Zullen we zeker doen!! Geniet ervan en ga met God!!

Groetjes
    Jan en Ineke
  17. Marjan:
    Hoi Hester,

Een week geleden stonden we nog in je huiskamer een lekker glas rose te drinken en nu ben je daar al. Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en al mensen hebt ontmoet. Je fotorolletje al vol geschoten..?

Groetjes, Jan, Marjan en Alec
  18. EvertJan en Rina:
    Hey Hester,

Mooi om zo je reislogger te volgen.Zover van Nederland vandaan en toch dichtbij.
    Geniet van alle mooie dingen daar en een hélé fijne tijd gewenst!!

groeten Evert Jan en Rina
  19. Sanne:
    18 oktober 2010
    Hoi Hester,
    Leuke foto's heb je er al op staan!We zijn ook benieuwd naar je eerste verhalen natuurlijk dus als je een keer wat tijd over hebt...
    Veel plezier verder!
    Groeten Erik, Sanne en de meisjes
  20. Norma:
    19 oktober 2010
    Hey!!

Wat een mooie foto's!Ben benieuwd naar het verhaal achter het eitje ;-)

Groetjes Norma
  21. Paul Dekker:
    Hoi Hester,
    Leuk, die eerste foto's. Maak er een mooie tijd van. Ben benieuwd naar je eerste verhalen.

gr., Paul
  22. Femke:
    Hoi Hester,
    Gave foto's! Je vermaakt je wel zo te zien.Reis je alleen of heb je al een reismaatje?
    Pas goed op jezelf en geniet ervan.
    Groetjes Norbert en Femke
  23. papa:
    papa belt nog wel es..

nu geluid op de skype zien te krijgen!!

boeiend alles

??de gallpagos?- eilanden samen met de cruise van 5 dgn en de talencursus prachtig!!
  24. erik en jackeline:
    Hey Hester,
    De eerste week zit erop! Bevalt het daar nog een beetje?
    Leuk dat je al foto's hebt geplaatst en veel plezier op het eiland. Geniet ervan!

groetjes,
    erik en jackeline
  25. hugo en annemarie:
    24 oktober 2010
    Lieve Hester,
    Wat een stoere meid ben je zeg!!! Sprak vandaag je vader in de NK en hij vertelde dat je al op reis bent. Heb hem gevraagd om je weblog door te geven en zoals je ziet is dat gelukt!!Heel knap en moedig van je om zo'n reis als mooie jonge vrouw in je eentje te ondernemen. Wat kun je goed fotograferen zeg! Trouwens het schrijven ligt je ook wel, makkelijk en toegankelijk om te lezen. We blijven je volgen! Pas goed op jezelf en veel succes! liefs, Hugo en Annemarie, Laura en Hannah
  26. Eddy:
    1 november 2010

Hoe gaat ie?
    Gaat de reis zoals je had verwacht, voor zover je al verwachtingen had. Ben benieuwd naar je verhalen.
    Ik hoor graag van je!

Grt